28 Haziran 2011 Salı

Ceza - Bana Dur Dedi General

Pop denilen hep mini mini mini mini
Rock ve rap liberal binin binin binin binin
Gerisi hep kapital inin inin
Buna dur dedi ceza general

Hadi gel sen bana pasini ver
Ve bana soru soracak olan o pis metropol kölesi, babi-ali yalamasi
Tertemiz raplerime cevap ver ama sorularsa pis
Su penisimi tut bana bak hadi gör beni
Benim yaptigim ise saygi hiç ölmedi
Ben basa hiç kazak örmedim hiç bölmedim
Ve de sizin gibisini ben hiç sevmedim
Kalk bi minik micro-fonunu bana da getir
Kumpas her yerde sana para getirir
Ancak anlamasi da çok zor gelir
Zoru basaramayan herkes sanat günesidir

Pop denilen hep mini mini mini mini
Rock ve rap liberal binin binin binin binin
Gerisi hep kapital inin inin
Buna dur dedi ceza general +2

Düm teka düm tek hadi panik atak hadi hadi
Ite kaka pop teneke hop nereye kop da gel hadi
top pesinde bos kosmak hos mu sence
los odada cop mu kaçmis içine (sor hadi bakalim)
Bak burada kim var aklima gelemez
Atla gidilen bu yolu tek basima yürüdüm ben
Hep mi zor isimiz tekmeleri yedik de geri çekilmedik
Tekleme nedir bilmeyiz (bizler)
Pinpon topu gibi bir saga bir sola
Budalaca bu oyunu oynayan herkese müjde var
Hepsine hücre var e bizdeki de mide
Bu kadari yenemez sunulan hep hile

Pop denilen hep mini mini mini mini
Rock ve rap liberal binin binin binin binin
Gerisi hep kapital inin inin
Buna dur dedi ceza general

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder