28 Haziran 2011 Salı

Cash Flow - Bir Anlık Hata

Bir anlık hata girdim ben de yata
Yanımda Mariana cepte yoksa para
Ayarım ben sana saçlarını tara
Köşe kapmaca gibi hatununu ara

Bir anlık hata girdim ben de yata
Yanımda çılgın Eda dans pistine veda
300 dolar feda olsun helal sana
Bu gece yazıl bana yaklaş artık yanıma

Hadi katıl sen de eğlencemize bu gece
Ayşe,Filiz,Ece yatakta şişe çevirmece
Bardaktan boşalırcasına tekila bok
Kızların bir saat sonra kafaları zok
Ding dong yarış başladı odana çekil
Metin ya da Fazıl varsa hatun yapma şekil
Bıyıklı çoluk tekil affet basit şeyler
Bastı vücudumun yarısını sular seller
Hafif caz eşliğinde romantik geceler
3-2-1 kapansın perde,pencereler
Niceler geldi geçti bu odalardan
Bolca var kırmızı noktalı anılardan
Korkak hatunlardan bul gece uzak dur
Dar alanda kısa paslarla hedefi vur
Otel odalarında içki ve de tur
Saatini 12:31 geçeye kur

Bir anlık hata girdim ben de yata
Yanımda Mariana cepte yoksa para
Ayarım ben sana saçlarını tara
Köşe kapmaca gibi hatununu ara

Bir anlık hata girdim ben de yata
Yanımda çılgın Eda dans pistine veda
300 dolar feda olsun Leyla sana
Bu gece yazıl bana yaklaş artık yanıma

Bu gece de partiye devam edelim Çağdaş
Sıra bende Eda'yı bana yolla kız yaklaş
Soyunmaya başla hadi durma yavaş yavaş
Oda da biter bu gece paylaş
İşim bitti senle hadi durma şimdi yol al
Ne farkeder beğenmedim
Ellerde şampanya çırıl çıplak kızlar önümde
Yarınki yat gezisi benim tütüyor gözümde
İlerleyen vakitlerde kafamız çok güzel
İçki,kız,para olmadan geçmez ki günler
Bu hayatı seviyorum olursa da derbeder
Neresi olursa olsun bir başkadır geceler
Niceler geldi geçti niyetler çok farklı
Canım poker oynamak istedi canımın hakkı
Bu sefer Volkan tek bir gecelik aşklara taktı
Bir ahenk için en yakın dostunu yaktı

Bir anlık hata girdim ben de yata
Yanımda Mariana cepte yoksa para
Ayarım ben sana saçlarını tara
Köşe kapmaca gibi hatununu ara

Bir anlık hata girdim ben de yata
Yanımda çılgın Eda dans pistine veda
300 dolar feda olsun helal sana
Bu gece yazıl bana yaklaş artık yanıma

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder