30 Haziran 2011 Perşembe

Ceza - Bu Rap Muharebe

İstisalarmı vuracak beni yerden yere bag-bı ali yalamalarının azına ben kilidi vurdum emme siz elma kurdu gibisiniz hepiniz biz her derde deva lokman hekim formülü gibi defter ölümsüz bu raplar lefter küçük antonya dis golleri gibi büyülü delikler kimi hara kiri sandı bu rapları kimi namus bekçisi gibi gördü kendisini ayak altı rapcısı neredeler acabalar itler fazla heveslenme beni kırmak kızıl ırmaktan tek ayak üstünde sekerek geçmek kadar zordur mc'lerin çenesini kırmak bana düşer metaforlarımın alaforunda kaybolacaksınız itler kondom yok bu sefer bana baba diyeceksin kustuğum her sözü sen yiyeceksin s.o.s veremeyeceksin hiç kuvayi dengesiz anten sus kalbin duracak bir gün geberip gideceksin neyin peşindesin

Nakarat
Şu habibi Şubi dek muharbara sapanla m4a1 pala bir arada la mecnun rap yau elhamdülillah enabi arif boatı berlin vilcellat(x2)

Kombinezon giyecek kombinasyon olarak ayağını bir pitbull üç bin kilo basınçla kırılacak organı sende yedeği varmıdır alnından başka her yerine bir kurşun hedefim olsun seksendortte yapılan ragamofili avucu uydursun aşk ikibin de kudursun teonun her yaptığı eski partı tırmalamış kulağımı insan ilhamdan bu kadar yoksunmuymuş yosun tutmuş artık kalite çalar en alternatifinize sponsor olarak domalan aklı birkarış havada beyni sekiz metredende geride olan koltuk sahibi denyo cüceler kimlerden medhet beklerki bilmem tek bir aranjor var gibi ülkede her şey aynı tatta vede aynı katta çökmek üzeresiniz haberiniz olsun taviz vermiş kelebekler kulaklar artık bu rapla dolsun

Nakarat
Şu habibi Şubi dek muharbara sapanla emder M4a1 bir arada ya mecnun rap yau elhamdülillah enabi arif boatı berlin vilcellat (x4)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder