27 Haziran 2011 Pazartesi

Aslı - Ödünç Aldığım Tüm Erkeklere

Sen S ile başlayan
Dostum, kardeşim, sevgilim
Ne olduğumuzu anlayamadım ondan ikilemlerim
Hayal kırıklığıyla açıldı gözlerim
Seni kaybettiğimi sandığım zamanlarda
Sen D ile başlayan doğru kimya yanlış zamanlama
Herşey başka olurdu zamanla...

Na, na, na, na, na, na, na, na...
Artık son, son ödünç aldığım tüm erkeklere

Sen K ile başlayan
Kandırman kolaydı 18'dim
Senin oyununda rolüm küçük
Jön de sen, yöneten de
Duydum evlenmişsin o zavallı hatunla
Hiç haberi var mı taktığın boynuzlardan
Sen E ile başlayan Aşka inandım,sana
Hayatı hazırım paylaşmaya...

Sen S ile başlayan
Dostum, kardeşim, sevgilim
Ne olduğumuzu anlayamadım ondan ikilemlerim
Hayal kırıklığıyla açıldı gözlerim
Seni kaybettiğimi sandığım zamanlarda
Sen E ile başlayan
Aşka inandım sana
Hayatı hazırım paylaşmaya...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder