24 Haziran 2011 Cuma

Beta - Dolunay

Hayatımda anlamsın aşkım,bayadır da yalvardım
Bana seni gönderdi tanrım ve de ben herkese anlattım
Bu mucizevi bir olay,bak ben senin oldum aniden
Duygularıma paha biçmem seni asla atamam kalbimden

Ömrüm boyunca ordasın seni sarıp sarmalar kollarım
Benim dudaklarımda son tadın var asla ayrılık olmasın
Çünkü biliyorum ki sensiz olmaz istiyorum ki her bir anda
Benimle beraber olsan sensiz geçen zamana ben bir anlam

Veremiyorum tatlım ben hep gelemiyorum
Uzaktasın seni sevemiyorum,sensiz bir yol seçemiyorum
Ben yeniden doğdum.
Geçiriyorum gecemi kopuk,zamanımız hiç yetemiyordu
Hayata bile beni aşık ettin nefes almamdaki nedenim olup

Bebeğimle gelen sözleri özledim ,bana bakan o gözleri özledim
Bende biraz özveri gösterip normal buluyorum böyle bir özlemi
Mutluluğun resmini çizerim yüzünü görürsem güzelim
Vede ben beklerim hep çünkü,yaşamıma girmenle benim düzeldi düzenim

Bugün farklı bi gün diil aslında
Aslında hep sen benimlesin kalktığımda
Hayalin var yastığımın altında onunla
Uyuyorum dolunay (dolunay)

Beni benden aldın hep,hediyem oldun bak sen güzümde
Karanlık hayatım ışıkla doldu geldiğinde sen yer yüzümde
Birden parıltı oldu,birden herşeyim oldun,kasveti kovdun
Aşkımı taşırım kalbimde ölene dek mahşer gününde

Bak-geçmişimi karaladım,sensizlik bana hiç yaramadı
Beni kalbimden sen yaraladın,vede yanımda olsan kanamayı
Biz durdurabilirdik yapamadım.seni göremeden ben yaşamayı
Hiç istemiyorum ki dardayım ben zaten ömrümü yarıladım

Hep ol benimde her sabah ben kalksam çok-çok sevinçle
Çok zor değil hayallerim beklerken hiç yok gelişme
Son günüm senle olsun ayrılırken tut elimden
Aşkım hep sana dair sürcektir vede bu değişmez

Hep sev dersem severmisin yada birgün bırakıp gidermisin
Bana karşı olan duyguların azalıp ta bir gün bitermi hiç
İnanki gözümde herşeyden ama herşeyden çok değerlisin
Kendime prens diyebilirim sen oldukça benim prensesim

Bugün farklı bi gün diil aslında
Aslında hep sen benimlesin kalktığımda
Hayalin var yastığımın altında onunla
Uyuyorum dolunay

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder